Pol Pacheco, presentat com a nou jugador del Catgas Energia

02/07/2026

Pol Pacheco, presentat com a nou jugador del Catgas Energia

Pol Pacheco ha estat presentat aquest dimecres 1 de juliol com a nou jugador de Catgas Energia. En l’acte, celebrat a Aura Seguros, també s’ha anunciat el nou nom del club amb el retorn de l’empresa catalana com a nou patrocinador principal.

 

Després de set anys, Pòl Pacheco torna a Santa Coloma i ho fa com “un jugador més madur. Porto una trajectòria àmplia en el món del futbol sala i he tingut la sort de jugar en grans equips”, segons ha explicat ell mateix. Arriba “amb molta il·lusió de tornar a un club on ja vaig tenir l’oportunitat de jugar i on vaig ser feliç. És el club que em va obrir les portes al món professional. Estic molt content de tornar a casa i de formar part d’aquest nou projecte”.

Pòl Pacheco s’ha definit com “un jugador més ofensiu que defensiu, tot i que he millorat molt en aquesta última faceta. Tinc desequilibri, gol i capacitat ofensiva. Aquestes són les meves virtuts. Vinc a ajudar al màxim l’equip i a créixer al seu costat”.

El nou jugador colomenc ha afegit que vol “ajudar la gent jove, perquè quan jo ho era també em van ajudar. Vull ser una peça important de l’equip per aconseguir els objectius”. Finalment, ha agraït al club i a Catgas Energia que s’hagi fet possible el seu fitxatge.

En aquesta mateixa línia, el president Julio Gómez ha destacat que el club, el jugador i el patrocinador han fet un esforç perquè Pòl Pacheco torni. Ha avançat que “internament tenim la plantilla tancada. Només falta anunciar un últim jugador, cosa que farem ben aviat”.

Sobre la plantilla per a la temporada 2026-27, Gómez ha afirmat que “hem assolit l’objectiu que ens havíem marcat: tenir un equip tan competitiu com fos possible”.